Αναζήτηση

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Επιτέλους: Βγήκε συσκευή που σε προειδοποιεί όταν παχαίνεις!

Επιτέλους: Βγήκε συσκευή που σε προειδοποιεί όταν παχαίνεις!

Επιτέλους: Βγήκε συσκευή που σε προειδοποιεί όταν παχαίνεις!





Αυτή η απίστευτη συσκευή σε κάνει να μην τρως και να μην…ξοδεύεις πολλά χρήματα!

Ετοιμάσου να πάθεις σοκ…στην κυριολεξία. Και ποιος δεν έχει ονειρευτεί να υπάρχει πάντα κάποιος δίπλα του που να του επισημαίνει να μην τρώει και να μην ξοδεύει πολλά χρήματα; Και ποιος δεν έχει ευχηθεί να μην υπάρχει δίπλα του ένας άγγελος φύλακας που να του δείχνει τι είναι σωστό και τι λάθος;

Ποιος δεν έχει επιθυμήσει κάποιον να μας λέει να μη τρώμε αηδίες όλη την ώρα; Ή να μην σπαταλάμε τα χρήματα μας σε ανούσια πράγματα;

Όπως φαίνεται το βρήκαμε.

Μπορείς να το αγοράσεις από την Amazon, που θέλει να σταματήσει ανθρώπους σαν κι εμάς, που δεν έχουν κανένα μέτρο μέσα τους, από το να υπέρ-ξοδεύουν και να ξεκοιλιάζονται στο φαγητό.

Η συσκευή ονομάζεται Pavlok, και είναι μία συσκευή ελέγχου συμπεριφοράς (σαν το πείραμα του Παβλόφ ένα πράγμα δηλαδή…)

Η συσκευή αυτή μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να σταματήσεις κάποια κακή συνήθεια που έχεις, όπως να τρως τα νύχια σου ή να σκαλίζεις τη μύτη σου.

Και όπως λέει και ο κατασκευαστής της συσκευής, σε λίγες βδομάδες θα είσαι άλλος άνθρωπος.

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Η νέα εφαρμογή που «δείχνει» που έχει στήσει μπλόκα η Τροχαία (ΒΙΝΤΕΟ)

Η νέα εφαρμογή που «δείχνει» που έχει στήσει μπλόκα η Τροχαία (ΒΙΝΤΕΟ)

Η νέα εφαρμογή που «δείχνει» που έχει στήσει μπλόκα η Τροχαία (ΒΙΝΤΕΟ)




H Google λανσάρει νέα εφαρμογή προκειμένου να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι.

Η Google δουλεύει συνεχώς πάνω στις εφαρμογές της για να δώσει στους χρήστες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με τον ευκολότερο τρόπο. Όταν κυκλοφόρησε το Google Maps για τα κινητά τηλέφωνα, η οδήγηση έγινε πολύ πιο εύκολη καθώς δεν χρειαζόσουν ένα επιπλέον ακριβό GPS για το όχημά σου. Πριν ξεκινήσεις το ταξίδι σου βρίσκεις τη διεύθυνση και το Google Maps σου βρίσκει την καλύτερη και πιο γρήγορη διαδρομή.

Τώρα ο τεχνολογικός κολοσσός θέλει να προχωρήσει ένα βήμα παρακάτω. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κυκλοφορήσει η νέα εφαρμογή του Google Maps που θα «δείχνει» που υπάρχουν μπλόκα της Τροχαίας αλλά και που έχουν τοποθετηθεί φωτογραφικά ραντάρ. Επίσης η νέα εφαρμογή, η οποία θα είναι διαθέσιμη για λειτουργικά συστήματα Android και σε iOS, θα ενημερώνει και ποιοι δρόμοι παρουσιάζουν προβλήματα στην κυκλοφορία αλλά και ποιοι είναι κλειστοί.

Η Google επισημαίνει ότι η νέα εφαρμογή Google Maps θα προτρέπει τους οδηγούς να είναι περισσότερο προσεκτικοί καθώς θα βλέπουν που βρίσκονται οι αστυνομικοί με αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι ασφαλέστεροι.

Η National Sheriffs’ Association υποστηρίζει την Waze εφαρμογή της Google αλλά είναι κατηγορηματικά αντίθετη στην εμφάνιση των μπλόκων της Τροχαίας.
Επίσης οι αστυνομικοί επισημαίνουν ότι οι χρήστες του Waze μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτό το χαρακτηριστικό για να αποφύγουν την αστυνομία ή για να βρουν αστυνομικούς ώστε να εκτελέσουν πιθανές πράξεις βίας εναντίον τους. «Ανησυχούμε πως τρομοκράτες, ομάδες οργανωμένου εγκλήματος και συμμορίες θα βρουν πως αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για να επεκτείνουν τις εγκληματικές τους δραστηριότητες. Το να πληροφορείς τους οδηγούς για επικείμενα ραντάρ ταχύτητας τους επιτρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να κάνουν πιο ασφαλείς επιλογές όταν βρίσκονται στο δρόμο.» αναφέρουν οι αστυνομικοί.

 Επίσης, η Google θα προσθέσει τη δυνατότητα αναφοράς εργασιών στους δρόμους, κλειστών λωρίδων κυκλοφορίας, ακινητοποιημένων οχημάτων και πεταμένων αντικειμένων στον δρόμο, τα οποία θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόβλημα.


Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε (ΠΙΝΑΚΕΣ)



Έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την ανάρτηση των Τελών Κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα έχουν αλλαγές σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2019.
Έως τα μέσα Νοεμβρίου θα έχουν αναρτηθεί στο Διαδίκτυο και θα πρέπει να έχουν εξοφληθεί έως 31/12/2019.
Το οικονομικό επιτελείο προγραμματίζει να τα αναρτήσει έως τα μέσα Νοεμβρίου ώστε οι ιδιοκτήτες οχημάτων να προγραμματίσουν έγκαιρα την εξόφλησή τους είτε μετρητοίς είτε χρησιμοποιώντας κάποια πιστωτική κάρτα που επιτρέπει την εξόφλησή τους από 9 έως και 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/10/2010 καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης. Το κράτος ευελπιστεί να εισπράξει περίπου 1,1 δισ. ευρώ από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2020.



Τα πρόστιμα

Τα Τέλη Κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως 31/12/2019 εκτός αν δοθεί κάποια παράταση από το οικονομικό επιτελείο στην εξόφλησή τους η οποία να υπενθυμίσουμε θα ισχύει και για την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας.

Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/ τρίκυκλο ΙΧ ή επιβατικό ΙΧ

Το ήμισυ των τελών, εάν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο

0 ευρώ αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.



Πως θα εκτυπώσετε τα Τέλη Κυκλοφορίας

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να εκτυπώσουν το ειδοποιητήριο στο οποίο αναγράφεται ο κωδικός για την πληρωμή των τελών θα πρέπει να εισέλθουν στην ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή του Taxisnet, όταν αυτή θα είναι διαθέσιμη, και να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr. Στην Υπηρεσία προς τους Πολίτες επιλέξτε την ένδειξη “Οχήματα”.

Ακολούθως έχετε δύο επιλογές:

Αν επιλέξετε “Τέλη κυκλοφορίας με κωδικούς στο Taxisnet”:

Ο υπόχρεος πληκτρολογεί όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης προκειμένου να ανοίξει η εφαρμογή και να συμπληρώσει τα στοιχεία του.

Αν επιλέξετε “Τέλη κυκλοφορίας χωρίς κωδικούς Taxisnet”:

Αφού κλικάρετε την “ΕΙΣΟΔΟ”, θα μεταφερθείτε στην ηλεκτρονική φόρμα όπου μπορείτε να αναγράψετε το ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας και επιλέγοντας “ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ” να βρείτε τα τέλη για το όχημα σας.

Μόλις ολοκληρωθεί η αναζήτηση, θα πρέπει ο υπόχρεος να δώσει την εντολή εκτύπωσης για να εμφανιστεί το ειδοποιητήριο με τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2020.

Τα ποσά για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2020 είναι ανάλογα με την ηλικία του αυτοκινήτου, τα κυβικά αλλά και τους ρύπους:

Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 για οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας έως 31/10/2010 υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του κινητήρα και την ηλικία του οχήματος:
Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε



Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά την Ελλάδα από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψιν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος ως εξής:

Τέλη Κυκλοφορίας 2020: Πότε έρχονται, που θα τα εκτυπώσετε και πώς θα τα γλιτώσετε

Για τα Ε.Ι.Χ ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 ευρώ.

Ποιοι απαλλάσσονται

Εκτός από τα άτομα με αναπηρία, πλήρη απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας θα έχουν φέτος και οι γονείς ανήλικων ΑμεΑ. Συγκεκριμένα, το δικαίωμα της απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας των ανηλίκων αναπήρων, δύναται να παραχωρείται στο πρόσωπο που ασκεί τη γονική μέριμνα ή έχει την επιτροπεία του ανήλικου αναπήρου.

Η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για τους παραχώρηση του δικαιώματος αυτού ισχύει μέχρι και το έτος της ενηλικίωσης του αναπήρου και για ένα μόνο όχημα, έστω και αν το πρόσωπο προς το οποίο παραχωρείται ασκεί τη γονική μέριμνα ή την επιτροπεία σε περισσότερους του ενός ανηλίκους αναπήρους.


Επίσης απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης ή τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου ανάπηροι με:

Πλήρη παράλυση των κάτω ή άνω άκρων ή αμφοτερόπλευρο ακρωτηριασμό αυτών.

Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με ποσοστό αναπηρίας συνολικά 67%.

Σοβαρή κινητική αναπηρία του ενός ή και των δύο κάτω άκρων με συμμετοχή του ενός ή και των δύο άνω άκρων, με ποσοστό αναπηρίας συνολικά όχι μικρότερο του 67% από το οποίο το 40% τουλάχιστον από το ένα κάτω άκρο.

Ολική και από τους δύο οφθαλμούς τύφλωση, με ποσοστό αναπηρίας 100%.

Νοητική καθυστέρηση με δείκτη νοημοσύνης κάτω του 40%.

Μεσογειακή αναιμία ή συγγενής αιμορραγική διάθεση (αιμορροφιλία).

Δρεπανοκυτταρική ή μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία

Νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου ή μεταμόσχευση νεφρού

Αυτισμό, εφ’ όσον αυτός συνοδεύεται από επιληπτικές κρίσεις ή πνευματική καθυστέρηση ή οργανικό ψυχοσύνδρομο και, εξαιτίας των παθήσεων αυτών ο παθών έχει καταστεί ανάπηρος, με συνολικό ποσοστό αναπηρίας από 67% και άνω, και είναι ανίκανος για εργασία και έχει ανάγκη βοήθειας



Πώς θα γλιτώσετε από Τέλη Κυκλοφορίας και τεκμήρια

Μόνο με την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης να «γλιτώσει» από την καταβολή των υπέρογκων Τελών Κυκλοφορίας αλλά και των τσουχτερών τεκμηρίων διαβίωσης.

Η κατάθεση πινακίδων γίνεται με την υποβολή σχετικής αίτησης από τον ιδιοκτήτη του οχήματος ή τον νόμιμα εξουσιοδοτημένο από τρίτο, αποκλειστικά με χειρόγραφο τρόπο.

Εκείνοι πάντως που είναι αποφασισμένοι να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους θα πρέπει να έχουν μαζί τους:

– Την Άδεια κυκλοφορίας.

– Τις Πινακίδες

– Φωτοτυπία της δήλωσης εισοδήματος, όπου να αποδεικνύεται ποιος είναι ο κάτοχος του ΙΧ.

– Απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2018.

– Υπεύθυνη δήλωση ότι το αυτοκίνητο θα σταθμεύσει σε κλειστό ιδιόκτητο χώρο.

– Αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση αν δεν είναι ο ίδιος ο ιδιοκτήτης.

Πηγή


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Νέος ΚΟΚ: «Τσουχτερά» πρόστιμα στους παραβάτες — Χρήση κινητού — Πότε επιτρέπεται και τι ισχύει για το handsfree

Νέος ΚΟΚ: «Τσουχτερά» πρόστιμα στους παραβάτες — Χρήση κινητού — Πότε επιτρέπεται και τι ισχύει για το handsfree

Νέος ΚΟΚ: «Τσουχτερά» πρόστιμα στους παραβάτες — Χρήση κινητού — Πότε επιτρέπεται και τι ισχύει για το handsfree



Ο νέος ΚΟΚ είναι ιδιαίτερα αυστηρός με τους οδηγούς που μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο ενώ το όχημά τους είναι εν κινήσει. Πρόκειται για μία από τις πιο συχνές παραβάσεις που κάνουν οι οδηγοί, ενώ οι άνδρες της Τροχαίας είναι ιδιαίτερα αυστηροί στους ελέγχους.

Είναι σημαντικό λοιπόν οι οδηγοί να γνωρίζουν πως η ομιλία στο κινητό επιτρέπεται με τη χρήση ασύρματου ακουστικού (bluetooth) ή με ανοιχτή ακρόαση και μόνο όταν το τηλέφωνο είναι τοποθετημένο στην ειδική θήκη στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
Οποιαδήποτε άλλη χρήση του κινητού τηλεφώνου από τον οδηγό τιμωρείται με πρόστιμο.

Προσοχή, το handsfree απαγορεύεται

Εν ώρα οδήγησης η ομιλία στο κινητό τηλέφωνο με τη χρήση ασύρματων ακουστικών (handsfree) απαγορεύεται. Το ίδιο ισχύει και για την ανοιχτή ακρόαση αν το κινητό είναι τοποθετημένο στα πόδια του οδηγού ή σε άλλο σημείο που μπορεί να του αποσπά την προσοχή από το δρόμο. Προφανώς και απαγορεύεται η χρήση του κινητού για αποστολή ή ανάγνωση sms ή άλλων ειδοποιήσεων.

Τι πρέπει να ξέρουν και να κάνουν οι οδηγοί

Οι οδηγοί που θέλουν να κάνουν χρήση του κινητού τους τηλέφωνο θα πρέπει:

-Να έχουν ενεργοποιήσει το bluetooth του κινητού τηλεφώνου πριν ξεκινήσει η οδήγηση

-Η συνομιλία πρέπει να είναι σύντομη και να αποφεύγονται οι πολύπλοκες και συναισθηματικά φορτισμένες συνομιλίες
πρέπει να ενημερωθεί ο συνομιλητής ότι ο χρήστης κινητού οδηγεί
να τερματίζεται η συνομιλία, αμέσως μόλις γίνει αντιληπτή η απόσπαση της προσοχής από την οδήγηση

Τα πρόστιμα τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τους οδηγούς
Σύμφωνα με το άρθρο 29 παρ. 1 στοιχ. α. του Ν. 4530/2018, που περιλαμβάνει τις διατάξεις του νέου ΚΟΚ, οι οδηγοί οχημάτων πουχρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από το βεβαιούντα την παράβαση, για εξήντα (60) ημέρες επίσης το πρόστιμο για τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τον οδηγό, ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, είναι 100 ευρώ.

Τι έχουν δείξει οι έρευνες για τη χρήση κινητού στην οδήγηση
Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η χρήση του κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης προκαλεί απόσπαση της προσοχής του οδηγού και είναι τέσσερις φορές πιθανότερο οι οδηγοί να προκαλέσουν ατύχημα.

Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομίων) οι οδηγοί που χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο:

-δεν έχουν καλή αντίληψη του τι συμβαίνει στο δρόμο

-δεν προσέχουν τις πινακίδες

-δεν διατηρούν την κατάλληλη θέση στη λωρίδα κυκλοφορίας και σταθερή ταχύτητα

-είναι πιθανό να μην διατηρούν την απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα

-δεν έχουν καλά αντανακλαστικά

 -αισθάνονται περισσότερο άγχος

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Νέο σχέδιο για την οδική ασφάλεια — Στόχος η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Νέο σχέδιο για την οδική ασφάλεια — Στόχος η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Νέο σχέδιο για την οδική ασφάλεια — Στόχος η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων



Το υπουργείο Μεταφορών στοχεύει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων σε ποσοστό 50%.

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης απαντώντας στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΙΝΑΛ κ. Βασίλη Κεγκέρογλου με θέμα: «Προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια και δημιουργία Παρατηρητηρίου οδικής ασφάλειας Κρήτης» αποκάλυψε ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή μια συνεργασία για την κατάρτιση ενός νέου στρατηγικού σχεδίου για την οδική ασφάλεια.

Ειδικότερα ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε ότι: «Το Υπουργείο έχει προχωρήσει στην κατάρτιση ενός νέου στρατηγικού σχεδίου για την οδική ασφάλεια που θα αφορά στην περίοδο 2021 – 2030 στο πλαίσιο επίτευξης του στόχου να μειωθούν κατά 50% τα ατυχήματα.
Και όπως πολύ καλά ίσως γνωρίζετε, ο ευρωπαϊκός στόχος που έχει τεθεί για τα κράτη-μέλη είναι να υπάρχει μια μείωση των ατυχημάτων κατά 50% τόσο των θανατηφόρων όσο και των ατυχημάτων τα οποία προκαλούν σοβαρούς τραυματισμούς.
Βεβαίως, αυτή τη στιγμή η χώρα μας, σε συνεργασία με τις αρμόδιες επιτροπές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προετοιμάζει τώρα το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για τα έτη 2021 και 2030».

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Κεφαλογιάννης μίλησε για τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, όπως η μείωση του ΦΠΑ στα κράνη, ενώ έκανε ειδική αναφορά στην Κρήτη.
«Αυτή τη στιγμή τυπικά δεν υπάρχει κάποιο κενό, από τη στιγμή που υπάρχει το στρατηγικό σχέδιο που αφορά τα έτη 2011 και 2020. Είναι θετικό ότι υπάρχει αυτό το σχέδιο και είναι επίσης εξίσου θετικό το γεγονός ότι ενόψει και των επόμενων ετών, 2021 μέχρι το 2030, αυτή τη στιγμή καταρτίζεται το αντίστοιχο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την οδική ασφάλεια.

Ξέρετε πολύ καλά, επίσης, ότι όσες υποδομές και αν κατασκευάσουμε, όσες παρεμβάσεις και να κάνουμε στα οδικά δίκτυα, αν δεν αντιμετωπίσουμε το θέμα της συνειδήσεως της οδηγικής συμπεριφοράς, δυστυχώς θα εξακολουθούμε να θρηνούμε θύματα στους δρόμους. Θα σας πως κι ένα άλλο στοιχείο χαρακτηριστικό.
Ίσως ένα μεγάλο ποσοστό, που πλησιάζει και το 40%, των θανατηφόρων ατυχημάτων που γίνονται στον βόρειο οδικό άξονα γίνονται στα σημεία τα οποία είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος και όχι εκεί όπου δεν υπάρχει το διαχωριστικό.
Τι σημαίνει αυτό; Η αυξημένη ταχύτητα, η ενδεχομένως αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ πέραν των ορίων και γενικότερα η μη χρήση ζώνης ή κράνους είναι από τις βασικές αιτίες.

Συμφωνώ, λοιπόν, για να μην κάνουμε θεωρητικές συζητήσεις, ότι θα πρέπει αυτό να γίνεται συντονισμένα. Και σας είπα και προηγουμένως, επειδή εκτιμώ το έργο που κάνει το συγκεκριμένο Ινστιτούτο στο Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, πως είναι στις προθέσεις μας να εμπλακεί στις όποιες διαδικασίες γίνουν.
Όταν θα είμαστε έτοιμοι, θα σας πούμε και συγκεκριμένες δράσεις. Και να είστε βέβαιος ότι το συγκεκριμένο Ινστιτούτο θα είναι μέσα στους φορείς που θα περιλαμβάνονται σε αυτό».

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

ΕΚΤΑΚΤΟ: “Ταξιδιωτική οδηγία” του Πατριαρχείου Μόσχας για Ρώσους προσκυνητές στην Ελλάδα

ΕΚΤΑΚΤΟ: “Ταξιδιωτική οδηγία” του Πατριαρχείου Μόσχας για Ρώσους προσκυνητές στην Ελλάδα

ΕΚΤΑΚΤΟ: “Ταξιδιωτική οδηγία” του Πατριαρχείου Μόσχας για Ρώσους προσκυνητές στην Ελλάδα



Ανάμεσα στα επακόλουθα της απόφασης της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος σχετικά με το ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα, όπως είχαμε ξαναγράψει, θα είναι και ο αντίκτυπος αυτής στον θρησκευτικό τουρισμό.

Ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων, Πρόεδρος του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων (DECR) του Πατριαρχείου Μόσχας, κάλεσε τους πιστούς να έρθουν σε επαφή με το τμήμα του και την προσκυνηματική υπηρεσία του Πατριαρχείου Μόσχας σχετικά με τους περιορισμούς που σχετίζονται με τα προσκυνήματα στην Ελλάδα.

«Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, με το Τμήμα Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων, την υπηρεσία προσκυνήματος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας», δήλωσε ο Μητροπολίτης Ιλαρίων την Κυριακή στο κανάλι «Ρωσία 24″, απαντώντας στην ερώτηση του οικοδεσπότη, σχετικά με τα νέα δεδομένα για ένα ταξίδι προσκυνήματος στην Ελλάδα, ποιους ναοί μπορούν να επισκεφθούν, πού να λάβουν κοινωνία και να παντρευτούν.

Ο Μητροπολίτης Ιλαρίων σημείωσε ότι όταν πρόκειται για διακοπές στην Ελλάδα, «δεν υπάρχουν εμπόδια σε αυτό».

«Αλλά αν πάτε στην Ελλάδα για να συμμετάσχετε σε Θείες Λειτουργίες, να λάβετε κοινωνία, τότε, δυστυχώς, βρισκόμαστε τώρα σε μια κατάσταση όπου κάποιοι από τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδας αναγνώρισαν το ουκρανικό σχίσμα και άλλοι που δεν το αναγνώρισαν», είπε.

Ο εκπρόσωπος της Ρωσικής Εκκλησίας υπενθύμισε ότι, σύμφωνα με την απόφαση της Συνόδου, η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν διέκοψε τις σχέσεις με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία.

«Θα συνεχίσουμε την κοινωνία μαζί της, συμπεριλαμβανομένης της Ευχαριστίας, μέσω εκείνων των επισκόπων της που δεν συμφωνούν με την αναγνώριση των σχισματικών”, συνόψισε ο μητροπολίτης,.

Είναι σαφές και με δεδομένη την “μαύρη λίστα” ελληνικών Μητροπόλεων πως η απόφαση της ελληνικής Ιεραρχίας και η θέση κάθε Μητροπολίτη θα επηρεάσει και την τοπική οικονομία της περιοχής του!!

Tα ρωσικά ταξιδιωτικά πρακτορεία οργανώνουν ήδη να αποκλείσουν τους τουριστικούς προορισμούς στις απαγορευμένες περιοχές. Και δεν πρόκειται απλά για μεγάλες τουριστικές ροές, αλλά για δεκάδες χιλιάδες προσκυνητές που επισκέπτονται τα ελληνικά ιερά.

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Νύχι που μπαίνει στο δέρμα: Δείτε πώς οι Ιάπωνες βρήκαν την λύση (ΒΙΝΤΕΟ)

Νύχι που μπαίνει στο δέρμα: Δείτε πώς οι Ιάπωνες βρήκαν την λύση (ΒΙΝΤΕΟ)

Νύχι που μπαίνει στο δέρμα: Δείτε πώς οι Ιάπωνες βρήκαν την λύση (ΒΙΝΤΕΟ)




Πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με τα νύχια, κυρίως στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού, τα οποία “γυρίζουν προς τα μέσα” και μεγαλώνουν εισχωρώντας στο δέρμα! Οι Ιάπωνες δημιούργησαν συσκευή για αυτό το πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους!

Το γνωστό πρόβλημα με το νύχι που μπαίνει στο δέρμα, λοιπόν, βάλθηκαν να λύσουν οι Ιάπωνες και, όπως συμβαίνει συνήθως όταν καταπιάνονται με ένα θέμα, βρήκαν την λύση.

Πολύ απλή και “προφανής”, θα πείτε μόλις την δείτε, αλλά είναι πολύ αποτελεσματική μέθοδος.

Παρακάτω θα δείτε μια συσκευή, που ονομάζεται “Makizume Robo Ingrown Toenail Fixer”, και η οποία, σύμφωνα με τους κατασκευαστές της, θα λύσει αυτό το πρόβλημα για σας μέσα σε 30 λεπτά!

Σε ένα βίντεο δημοσιεύτηκε από το Trend Shop, μπορείτε να δείτε πώς λειτουργεί αυτή η συσκευή. Αρχικά “γαντζώνει” τα δύο άκρα από το νύχι που μπαίνει στο δέρμα.

Στην συνέχεια, βιδώνοντας τον κεντρικό άξονα της συσκευής, τα άκρα ανασηκώνονται. Μετά, με την συσκευή επάνω στο νύχι, βάζετε το πόδι σας σε ζεστό νερό για περίπου 20 λεπτά. Το βγάζετε και ανασηκώνετε περισσότερο τις άκρες και το ξαναβάζετε στο νερό.

Μετά από λίγο, το νύχι έχει πάρει άλλη κλίση, με την οποία θα αρχίσει να μεγαλώνει κανονικά και όχι προς τα μέσα Δηλαδή δεν θα μπαίνει πια μέσα στο δέρμα. Δείτε το σχετικό βίντεο και θα καταλάβετε ακριβώς πώς λειτουργεί όλο αυτό:

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

Οι προϋποθέσεις που υπήρχαν για να γίνει κάποιος βουλευτής στην αρχαία Αθήνα;

Οι προϋποθέσεις που υπήρχαν για να γίνει κάποιος βουλευτής στην αρχαία Αθήνα;

Οι προϋποθέσεις που υπήρχαν για να γίνει κάποιος βουλευτής στην αρχαία Αθήνα;



Τους όρους και τις προϋποθέσεις για να γίνεις βουλευτής στην Αρχαία Ελλάδα, αλιεύσαμε στο Διαδίκτυο και αμέσως καταλάβαμε το μεγαλείο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας και πόσο έντιμοι ήταν οι προγονοί μας.

Όχι σαν τους σύγχρονους εκπροσώπους του λαού που έφεραν την χώρα στο χείλος του γκρεμού.

Ιδού λοιπόν, το Ελληνικό Δίκαιο που ίσχυε κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, δηλαδή το Δίκαιον του Χρυσού Αιώνα και της Αθηναϊκής Δημοκρατίας. Οι νόμοι ήταν του Σόλωνα και προέβλεπαν πως εάν κάποιος πολίτης ήθελε να γίνει βουλευτής, ο Νόμος απαιτούσε τα εξής :

1) Να είναι Αθηναίος​ πολίτης. 2) Nα κατέχει την Ελληνική θρησκεία και παιδεία ​ (όμαιμον, ομότροπον, ομόθρησκον)​… 3) Nα μην είναι κίναιδος, και 4) Να καταγραφεί όλη η περιουσία του, μέχρι και τα σανδάλια που φορούσε, καθώς και η οικογενειακή του περιουσία. Εάν τηρούνταν όλα αυτά, τότε μπορούσε να γίνει βουλευτής. ​ Οι νόμοι που εισήγοντο στην Εκκλησία του Δήμου για ψήφιση ήταν ονομαστικοί, δηλαδή έφεραν το όνομα του προτείνοντος. Εκείνος δε που πρότεινε κάποιον νόμο έπρεπε να είναι ΠΟΛΥ προσεκτικός.

Όχι μόνον να έχει εξετάσει το εάν υπήρχε άλλος, προγενέστερος νόμος που ρύθμιζε το θέμα με τρόπο διαφορετικό (οπότε έπρεπε να τον αναφέρει), αλλά ήταν και υπεύθυνος για τα αποτελέσματα του προτεινόμενου.


Έτσι, εάν πρότεινε και περνούσε νόμο ο οποίος αποδεικνυόταν οικονομικά ζημιογόνος για την Αθήνα, τότε έπρεπε να κατασχεθεί από την καταγεγραμμένη περιουσία του, όλο το ποσόν κατά το οποίο ζημιώθηκε οικονομικά η Αθήνα. Αν μάλιστα ​δεν έφθανε όλη η περιουσία του -μέχρι και τα σανδάλια του, που κατεγράφησαν-, τότε το ανεξόφλητο υπόλοιπο, υποχρεώνονταν να το εξοφλήσει δουλεύοντας στα δημόσια έργα.

Πηγή


Loading...
Διαβάστε περισσότερα