Αναζήτηση

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.


Τα links θα ενεργοποιηθούν 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.

links 1

links 2


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.
Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.


Τα links θα τα δείτε 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.
links 1 

links 2

links 3



Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.
Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.



Τα links θα τα δείτε 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο 



Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.



Τα links ανοίγουν 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»




Δύο φορές θα πρέπει να σκέφτονται οι οδηγοί πριν αποφασίσουν να αγνοήσουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς το υπουργείο Μεταφορών φαίνεται πως είναι ένα βήμα πριν από την επανεκκίνηση του ηλεκτρονικού συστήματος «Point System» στο Δήμο Αθηναίων.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», το σύστημα αυτό θα ενεργοποιηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020 και θα ενημερώνεται από τροχονόμους μέσω τάμπλετ.

Όσοι έχουν κακή οδική συμπεριφορά θα μαζεύουν «πόντους» οι οποίοι θα τους φέρνουν αντιμέτωπους με ποινές, μεταξύ αυτών και την αφαίρεση διπλώματος.

Σε πολλές περιπτώσεις, εξαιτίας της μεγάλης γραφειοκρατίας που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν περιστατικά που δείχνουν ότι οδηγοί που έχουν παραβεί τον ΚΟΚ και η πράξη τους έχει καταγραφεί, δεν φτάνει αυτό ποτέ στους ίδιους, σημειώνει η εφημερίδα.

Μάλιστα, ενώ βεβαιώνονται οι παραβάσεις, τελικά καταλήγουν να στοιβάζονται τα πρόστιμα σε ντουλάπες στα γραφεία των Δήμων. Έτσι, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί το εν λόγω εγχείρημα με σχετική πρόταση που καταρτίζει για το Εθνικό Πρόγραμμα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Κατά τις πηγές της εφημερίδας, η ενεργοποίηση του συστήματος δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα αλλά αντίθετα στοχεύει να απαλειφθεί ο γραφειοκρατικός κυκεώνας.

Σκοπός του συστήματος λοιπόν, είναι να συνετίσει κυρίως τους κατ’ εξακολούθηση παραβάτες, οι οποίοι δεν έχουν κάποια άλλη σύσταση για την κακή οδηγική τους συμπεριφορά, αφού δεν έχουν καμιά επίπτωση πέραν της κλήσης από την Τροχαία, όταν αυτό συμβαίνει.

Ποια είναι η λογική του «Point System»;
Προβλέπει ότι για ορισμένες παραβάσεις προστίθενται πόντοι στο ηλεκτρονικό ποινολόγιο του οδηγού και όταν συμπληρώσει τους 25 και ανάλογα με την κατηγορία, θα αφαιρείται το δίπλωμά του.

Όταν ο οδηγός προχωρά σε παραβάσεις, το σύστημα θα… γεμίζει από πόντους και το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ) προβλέπεται να στέλνει σήμα στους οδηγούς όταν αυτοί φτάσουν τους 15. Μάλιστα, μελετάται η συγκεκριμένη διαδικασία να γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο. Δηλαδή, μέσω email ή με πρόσβαση σε κάποια πλατφόρμα, σχεδιάζεται να γίνεται αυτόματα και η ενημέρωση του οδηγού όταν αυτός υποπίπτει σε κάποια παράβαση που συνεπάγεται και ποινή στο «Point System».


Για παράδειγμα, αν κάποιος σήμερα οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο, δεν γνωρίζει αν τον έχει καταγράψει η Τροχαία με κάμερα. Μπορεί λοιπόν να του έρθει πρόστιμο μετά από καιρό και να έχει περαστεί η ποινή στο «Point System», χωρίς να το γνωρίζει.

Με την ψηφιοποίηση της διαδικασίας, η παράβαση θα περνάει μετά την πάροδο των δύο μηνών στην καρτέλα του και ο οδηγός θα ενημερώνεται αμέσως, έτσι ώστε την επόμενη φορά, ενδεχομένως, να τηρήσει το όριο ταχύτητας.

Ταυτόχρονα, με την αναβάθμιση του ΣΕΣΟ θα εξαλειφθούν και άλλα φαινόμενα δυσλειτουργίας του κράτους. Η ηλεκτρονική βεβαίωση θα περιορίσει σημαντικά τον φόρτο εργασίας της Τροχαίας που βεβαιώνει τις παραβάσεις, καθώς η συμπλήρωση του ποινολογίου θα γίνεται την ίδια στιγμή σε πλατφόρμα. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται οι τροχονόμοι να έχουν δικά τους τάμπλετ όπου θα περνούν εκεί τα δελτία ατυχήματος και θα ενημερώνεται το σύστημα.

Σε πρώτη φάση, το πρώτο εξάμηνο του 2020 σχεδιάζεται η εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος στον Δήμο Αθηναίων, όπου υπάρχει ο αναγκαίος εξοπλισμός (τάμπλετ) στη Δημοτική Αστυνομία, προκειμένου να βεβαιώνονται αμέσως οι παραβάσεις.

Οι παραβάσεις του ΚΟΚ
• Παραβίαση των σημάτων των τροχονόμων.
• Παραβίαση συγκεκριμένων πινακίδων. › Παραβίαση της οριζόντιας σήμανσης.
• Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.
• Αντικανονική συμπεριφορά οδηγού προς τους χρήστες της οδού.
• Διασκόρπιση στο οδόστρωμα υλικών που μπορούν να προκαλέσουν κίνδυνο. Μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή μη κανονική χρήση της ή έλλειψη ειδικών μέσων συγκράτησης για παιδιά. Οδήγηση μοτοποδηλάτου, μοτοσικλέτας ή τρίκυκλου χωρίς κουβούκλιο χωρίς ο οδηγός και ο επιβάτης να φοράνε κράνος.
• Οδήγηση οδικών οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.
• Οδήγηση αυτοκινήτου με χρήση ηχητικών συσκευών ή τηλεόρασης. Οδήγηση με χρήση κινητού τηλεφώνου χωρίς ανοικτή ακρόαση ή χωρίς ασύρματη επικοινωνία.
• Κίνηση αντίθετα στην κυκλοφορία, σε πεζοδρόμια, πλατείες κ.λπ.
• Αντικανονική συμπεριφορά κατά το προσπέρασμα.
• Γενικές διατάξεις που αφορούν την ταχύτητα και αποστάσεις ασφαλείας.
• Υπέρβαση της ταχύτητας μεταξύ των 20 και 30 Km/h. Αντικανονική χρήση ταχογράφου και περιοριστή ταχύτητας.
• Συνεχείς ελιγμοί.
• Παραβίαση ειδικών κανόνων για τα οχήματα των δημοσίων συγκοινωνιών.
• Παρακώλυση κυκλοφορίας σε ισόπεδο κόμβο. › Παραβίαση προτεραιότητας. › Παραβίαση σιδηροδρομικών διαβάσεων.
• Κυκλοφορία μοτοποδηλάτων στον αυτοκινητόδρομο. Μη σήμανση με προειδοποιητικό τρίγωνο ή ρυμούλκηση στον αυτοκινητόδρομο. Κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στην 3η λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Αντικανονική είσοδος και έξοδος στον αυτοκινητόδρομο.
• Αναστροφή κίνησης, οπισθοπορεία και κίνηση στην κεντρική διαχωριστική λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Αναστροφή κίνησης, οπισθοπορεία και μη χρήση φώτων στις σήραγγες. Κίνηση στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης στον αυτοκινητόδρομο.
• Ακατάλληλη φόρτωση του φορτίου (δεν είναι καλά τοποθετημένο ή περιορίζει την ορατότητα του οδηγού ή δεν είναι καλά σημασμένο ή σύρεται στο έδαφος).
• Αντικανονική μεταφορά επιβατών και παιδιών με μοτοποδήλατα και μοτοσικλέτες.
• Αντικανονική συμπεριφορά οδηγών προς πεζούς.
• Μη εφαρμογή των ειδικών κανόνων για τους οδηγούς μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων.
• Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
• Ακολούθηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης.
• Κίνηση ή στάθμευση στις οδούς ή λωρίδες που κυκλοφορούν μόνο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
• Φώτα τροχοπέδησης.

Πηγή


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής




Μόνο η «Πτολεμαϊδα V» στο ηλεκτρικό σύστημα από το 2023. Βροχή ερωτήσεων από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ, κατά τη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση, για τις λεπτομέρειες του νέου επιχειρησιακού σχεδίου της επιχείρησης.

Λιγνιτικές μονάδες τέλος έως το 2023. Αυτό προτείνει το νέο business plan της ΔΕΗ, το οποίο παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Η Διοίκηση της επιχείρησης αποφάσισε τελικά να βάλει λουκέτο στις 14 λιγνιτικές μονάδες πολύ νωρίτερα από το 2028, που αποτελούσε αρχικά δέσμευση της κυβέρνησης. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ερωτήσεις έπεσαν βροχή, ειδικά για τη νέα λιγνιτική «Πτολεμαΐδα V», η οποία θα ξεκινήσει τη δοκιμαστική λειτουργία της το 2022 και θα λειτουργήσει έως το 2028, πιθανώς με λιγνίτη, αλλά ίσως και με άλλο καύσιμο, κάτι που δεν διευκρινίστηκε χθες στα μέλη του ΔΣ.

Παράλληλα, στο επιχειρησιακό σχέδιο, εκτός από το θέμα των λιγνιτών. γίνεται αναφορά στην ψηφιοποίηση των δικτύων του ΔΕΔΔΗΕ, στη μετεξέλιξή της σε παραγωγό πράσινης ενέργειας με την ανάπτυξη νέων πρότζεκτ ακόμη και με στρατηγικές συμμαχίες με Έλληνες και διεθνείς παίκτες καθώς και στη διαμόρφωση της νέας εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ με βάση τον πελάτη, δίνοντας δηλαδή επιλογές με βάση την κατανάλωση στα πρότυπα των προγραμμάτων της κινητής τηλεφωνίας.

Πάντως, σύμφωνα με ιστοσελίδα  εν αναμονή της ανακοίνωσης τη Δευτέρα του νέου business plan από τον επικεφαλής της ΔΕΗ κ. Γιώργο Στάσση – σε συνδυασμό με τις προβλέψεις για ανάκαμψη του EBITDA – στο Χρηματιστήριο καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες σημαντική άνοδος που οδήγησε τον τίτλο της ΔΕΗ σε εβδομαδιαία κέρδη 21% και σε 27% σε μηνιαία βάση.

Ειδική αναφορά στα πλάνα της ΔΕΗ και στα σχέδια πλήρους απολιγνιτοποίησης έκανε χθες και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γεράσιμος Θωμάς, μιλώντας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου στη Βουλή για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ). Όπως τόνισε, έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η Μελέτη Επάρκειας Ισχύος του ΑΔΜΗΕ να ενσωματώνει τις βασικές παραδοχές για τη αξιολόγηση της επάρκειας του ηλεκτρικού συστήματος και υπογράμμισε ότι το masterplan για την Δίκαιη Μετάβαση των λιγνιτικών περιοχών που θα παρουσιαστεί εντός του 2020 δεν θα είναι «έκθεση ιδεών, αλλά σχέδιο υλοποιήσιμο, με συγκεκριμένα μέτρα και κίνητρα».

Όπως άλλωστε τόνισε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε., εντός των επόμενων εβδομάδων θα συσταθεί διυπουργική που θα αναλάβει τη μετάβαση από τον λιγνίτη. Όπως υπογράμμισε, οι λιγνιτικές μονάδες πρέπει να κλείσουν, αφού είναι ξεπερασμένες και κοστοβόρες. «Να κάνουμε τη Δυτική Μακεδονία πρότυπο στη μετάβαση από τον λιγνίτη σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

Σχετικά με την επιτάχυνση της απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως είπε ο κ. Θωμάς μιλώντας στους βουλευτές, αυτή προωθείται για περιβαλλοντικούς λόγους και για οικονομικούς. Το κόστος του λιγνίτη αυξάνεται διαρκώς, με συνέπεια το 2019 οι ζημίες από τις λιγνιτικές εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 300 εκατ. ευρώ. Άλλωστε, οι τιμές άνθρακα είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητες και αποσταθεροποιούνται – συνήθως προς τα πάνω – από τις πολιτικο-οικονομικές εξελίξεις. Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι, οι τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο ευρωπαϊκό Χρηματιστήριο Ρύπων επέστρεψαν χθες σε τιμές άνω των 25 ευρώ μετά τα αποτελέσματα των εκλογών στη Βρετανία, ανατρέποντας ένα …σερί έξι ημερών με πτώση των τιμών

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

«Βόμβα» σεισμολόγου: «Ξύπνησε» το ρήγμα της Ελλάδας που δίνει σεισμούς 7 Ρίχτερ

«Βόμβα» σεισμολόγου: «Ξύπνησε» το ρήγμα της Ελλάδας που δίνει σεισμούς 7 Ρίχτερ


«Βόμβα» σεισμολόγου: «Ξύπνησε» το ρήγμα της Ελλάδας που δίνει σεισμούς 7 Ρίχτερ


Σεισμός: Ο φονικός της 26ης Νοεμβρίου στην Αλβανία σκόρπισε τον τρόμο και στην Ελλάδα, καθώς υπήρχε το ερώτημα αν τα 6,4 Ρίχτερ στο Δυρράχιο μπορούσαν να επηρεάσουν και τη χώρα μας.

Δύο εβδομάδες μετά τον φονικό σεισμό της Αλβανίας τα επιστημονικά συμπεράσματα μπορούν πλέον να διατυπωθούν με σχετική βεβαιότητα.

Σύμφωνα με τα Νέα, ο ελληνικός χώρος έχει αποσταθεροποιηθεί, καθώς σεισμικά ρήγματα του ενεργοποιήθηκαν, όπως φαίνεται, εξαιτίας της δραστηριότητας του προηγούμενου χρονικού διαστήματος.

Η αφρικανική πλάκα εξακολουθεί να καταβυθίζεται με «μικρά άλματα» κάτω από την ευρασιατική και το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η σεισμική έξαρση - με σεισμούς ίδιου ή μεγαλύτερου μεγέθους - παραμένει ανοικτό.


Η ενεργοποίηση των ρηγμάτων εντοπίζεται πάνω στο ελληνικό σεισμικό τόξο, το σημείο σύγκλισης της αφρικανικής και ευρασιατικής πλάκας, που είναι σύμφωνα με τους επιστήμονες η πιο δραστήρια γεωτεκτονική δομή ολόκληρης της Μεσογείου.

Το τόξο ξεκινά από τα νησιά του Ιονίου, περνά από τη Νοτιοδυτική Πελοπόννησο, διέρχεται νότια της Κρήτης, της Κάσου, της Καρπάθου και της Ρόδου και καταλήγει στη Νοτιοδυτική Τουρκία. Η τιτάνια σύγκρουση των δύο πλακών δίνει στην περιοχή αυτή σεισμούς ακόμη και μεγαλύτερους των 7 Ρίχτερ.

Οι σεισμοί στην Ελλάδα μετά τα φονικά Ρίχτερ στην Αλβανία
Τον σεισμό της Αλβανίας ακολούθησε την επόμενη μέρα (27 Νοεμβρίου) μία ισχυρή δόνηση μεγέθους 6,1 Ρίχτερ στην Κρήτη και τα Κύθηρα, ενώ την Παρασκευή (6 Δεκεμβρίου) και σε διάστημα πέντε ημερών σημειώθηκαν τουλάχιστον 100 σεισμοί μεγέθους από 2 έως 4,5 Ρίχτερ εκδηλώθηκαν νότια της Παλαιοχώρας Χανίων.

Και το βράδυ της Τρίτης σημειώθηκε ισχυρή δόνηση μεγέθους 5,3 Ρίχτερ ανάμεσα σε Κρήτη και Κάρπαθο.

«Φαίνεται ότι τελευταία το σύστημα είναι ασταθές. Έχουν αποσταθεροποιηθεί ρήγματα του ευρύτερου χώρου και εκδηλώνονται σεισμοί μικρού και μεσαίου μεγέθους» αναφέρει στα Νέα ο σεισμολόγος κ. Γεράσιμος Παπαδόπουλος, λέγοντας πως αυτή η αποσταθεροποίηση αυτή οφείλεται κατά τη γνώμη του στα φονικά Ρίχτερ της Αλβανίας.

«Κατά την προσωπική μου εκτίμηση ο σεισμός στην Κρήτη στις 27 Νοεμβρίου έδειξε ότι υπήρξε μία απότομη καταβύθιση της αφρικανικής λιθοσφαιρικής πλάκας κάτω από το χώρο του Αιγαίου και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να συνεχίζεται η καταβύθιση με μικρότερα άλματα, δηλαδή με τους σεισμούς βάθους των τελευταίων ημερών», λέει ο κ. Παπαδόπουλος στα Νέα.

Πηγή


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

«Κρατικός Τειρεσίας» για τους κακοπληρωτές του Δημοσίου

«Κρατικός Τειρεσίας» για τους κακοπληρωτές του Δημοσίου

«Κρατικός Τειρεσίας» για τους κακοπληρωτές του Δημοσίου




Μια ρύθμιση και μια πλατφόρμα για όλα τα χρέη νοικοκυριών και επιχειρήσεων - Το καλοκαίρι η νέα ρύθμιση «πακέτο»
Την ώρα που το πλαίσιο προστασίας της πρώτης κατοικίας να έχει παράταση 4 μηνών και να λήγει στις 30 Απριλίου, η κυβέρνηση έχει αρχίσει να επεξεργάζεται ένα νέο σχέδιο για τα χρέη των νοικοκυριών αλλά και των επιχειρήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται μια νέα ρύθμιση στην οποία θα ενταχθούν όλες οι οφειλές. Δηλαδή μια ρύθμιση – πακέτο «όλα σε ένα» η οποία θα φέρει μείωση των οφειλών των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών και παράλληλα θα οδηγήσει στην εξάλειψη της πολυδιάσπασης που δημιουργούν σήμερα οι διαφορετικές ρυθμίσεις χρεών που ισχύουν.

Το οικονομικό επιτελείο έχει ήδη στα σκαριά το «πακετάρισμα» των ισχυουσών ρυθμίσεων (Εφορία, ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες, ΔΕΚΟ, ΟΤΑ) με βελτιώσεις που θα τις κάνουν πιο λειτουργικές και αποτελεσματικές, με στόχο η ενιαία ρύθμιση οφειλών να είναι έτοιμη και να τεθεί σε εφαρμογή από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα υπερ-ρύθμιση θα αφορά το σύνολο των οφειλών που μπορεί να έχουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις και θα μπορεί να ρυθμίζει ενιαία τα χρέη από όπου και εάν αυτά προέρχονται, με στόχο τη βιώσιμη αποπληρωμή τους και τη μείωση του ιδιωτικού χρέους στη χώρα.

Ουσιαστικά πρόκειται για το πάντρεμα όλων των ισχυουσών ρυθμίσεων τμηματικής εξόφλησης οφειλών με σημαντικές βελτιώσεις.

Ο  σχεδιασμός προβλέπει μεταξύ άλλων:

Τη δημιουργία μιας κοινής ηλεκτρονικής πλατφόρμας, η οποία θα ενοποιεί όλους τους μηχανισμούς που υπάρχουν σήμερα και αφορούν ρυθμίσεις χρεών προς Εφορία, ασφαλιστικά ταμεία (π.χ. πάγια ρύθμιση), ρυθμίσεις για τα κόκκινα δάνεια (νόμος Κατσέλη, πτωχευτικός κώδικας) αλλά και τον εξωδικαστικό συμβιβασμό. Η  ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα θα παρέχει, μέσω της διασύνδεσης που θα έχει με όλες τις υπηρεσίες, βάση δεδομένων από την οποία θα προκύπτει το οικονομικό προφίλ των οφειλετών και θα βοηθά στον διαχωρισμό των χρεών επιχειρήσεων και νοικοκυριών σε βιώσιμα και μη.
Τη δημιουργία της Τράπεζας Στοιχείων Οφειλετών – πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο το οποίο θα ξεκινήσει το υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με τις τράπεζες εντός του 2020. Η Τράπεζα Στοιχείων Οφειλετών ουσιαστικά θα λειτουργεί ως ένας κρατικός Τειρεσίας που θα συλλέγει όλα τα οικονομικά στοιχεία φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων και με βάση αυτά θα διαμορφώνει ένα σκορ το οποίο θα αποτελεί και το πιστοληπτικό προφίλ κάθε πολίτη, ώστε αυτό να λαμβάνεται υπόψη με αδιάβλητο τρόπο για τις συναλλαγές, τη δανειοδότησή του και για να μειώνεται ο κίνδυνος κακοπληρωτών.

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα