Αναζήτηση

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Κορωνοϊός — Συγκλονίζει γιατρός στην Ισπανία: «Ναρκώνουμε 65χρονους για να πεθάνουν και να ζήσουν οι πιο νέοι» ΒΙΝΤΕΟ

Κορωνοϊός — Συγκλονίζει γιατρός στην Ισπανία: «Ναρκώνουμε 65χρονους για να πεθάνουν και να ζήσουν οι πιο νέοι» ΒΙΝΤΕΟ

Κορωνοϊός — Συγκλονίζει γιατρός στην Ισπανία: «Ναρκώνουμε 65χρονους για να πεθάνουν και να ζήσουν οι πιο νέοι» ΒΙΝΤΕΟ


Συγκλονίζει γιατρός στην Ισπανία που ξεσπάει σε κλάματα κατά την διάρκεια συνέντευξης - «Βγάζουμε τους αναπνευστήρες από 65χρονους και τους ναρκώνουμε για να πεθάνουν και να ζήσουν οι πιο νέοι»
Με το βλέμμα της απόγνωσης, την φωνή του να σπάει από τους λυγμούς και με δάκρυα να τρέχουν από τα μάτια του ένας Ισπανός γιατρός περιγράφει τον εφιάλτη που καλούνται να διαχειριστούν αυτός και οι συνάδελφοι του σε δημοσιογράφο.

Περιγράφει την κατάσταση στην Μαδρίτη λέγοντας ότι είναι αδιανόητη με όλα αυτά που συμβαίνουν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Έχω ήδη λάβει πολλά ηχητικά μηνύματα-δεν ξεκαθαρίζει από ποιους- που μας λένε ότι αφαιρούν τους αναπνευστήρες από ανθρώπους άνω των 65 ετών και τους ναρκώνουν για να πεθάνουν, επειδή δεν υπάρχουν αρκετοί αναπνευστήρες για όλους, ώστε να τους δώσουν σε πιο νέους».

Συνεχίζει λέγοντας ότι οι ασθενείς είναι πιο πολλοί από τους από τους γιατρούς και τους νοσηλευτές τονίζοντας: «Δεν υπάρχουν προμήθειες, δεν υπάρχει χώρος και δεν υπάρχουν αναπνευστήρες. Τους ναρκώνουμε και κρατάμε το χέρι στους ετοιμοθάνατους επειδή οι οικογένειες τους δεν μπορούν να είναι δίπλα τους, έτσι τους βοηθάμε να πεθάνουν για να ελευθερώσουμε τους αναπνευστήρες για άτομα κάτω των 65 ετών».

Η συνέχεια είναι ακόμη πιο συγκλονιστική σύμφωνα με την μετάφραση στην Αγγλική γλώσσα για το πώς βιώνει αυτή την ασύλληπτη τραγωδία: «Το καταπίνεις, ξεγελάς τον εαυτό σου και πας στην δουλειά, ξέροντας ότι θα αφήσεις πολλούς ανθρώπους να πεθάνουν. Κλαις στο σπίτι, κλαις τα βράδια και πας στην δουλειά το επόμενο πρωί».

Καταλήγει λέγοντας ότι το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να μπει σε καραντίνα η Μαδρίτη-το λεγόμενο lockdown- και να σταλούν άμεσα προμήθειες γιατί όπως αναφέρει η μετάφραση «αν δεν περιορίσουμε αυτόν τον γαμ…ο ιό, θα πεθάνουμε όλοι».

Πηγή



Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 17 Μαρτίου 2020

Live χάρτης με τα κρούσματα κορωνοϊού σε περιοχές της Ελλάδας


Live χάρτης με τα κρούσματα κορωνοϊού σε περιοχές της Ελλάδας

Live χάρτης με τα κρούσματα κορωνοϊού σε περιοχές της Ελλάδας




Τον πρώτο χάρτη ο οποίος δείχνει τα περιστατικά του κορωνοϊού σε περιοχές της Ελλάδας έφτιαξε μια ομάδα τεσσάρων νέων που ασχολούνται με project τεχνολογίας.
Όπως οι ίδιοι αναφέρουν, «πιστεύουμε πως ο χάρτης αυτός είναι ένα εργαλείο ενημέρωσης που έλειπε από τη χώρα μας. Ο χάρτης αυτός θα εκπληρώσει τον σκοπό του, που είναι η ενημέρωση και η πρόληψη, μόνο αν καταφέρουμε να τον διαδώσουμε και να τον επικοινωνήσουμε, ώστε να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες».

Δείτε live τον χάρτη


Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΟΚΣ - ΠΑΟΚ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.


Τα links θα ενεργοποιηθούν 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.

links 1

links 2


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....

ΑΕΚ - ΠΑΟ — Εδώ θα δείτε ζωντανά τον αγώνα....




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.
Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.


Τα links θα τα δείτε 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.
links 1 

links 2

links 3



Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡ. ΑΕΚ — Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο




Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.
Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.



Τα links θα τα δείτε 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.

Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο

Παναθηναϊκός – ΠΑΣ Γιάννινα: Δείτε ζωντανά σε Live Streaming για το Κύπελλο 



Η ΑΣΤΡΑΠΗ NEWS δεν φέρει καμία ευθύνη για την μετάδοση των αγώνων και για αυτό που προβάλλεται. Το site μας δεν κάνει stream, απλά σας γνωρίζει τις ιστοσελίδες που κάνουν αναφορά στη συγκεκριμένη αναμέτρηση.

Όλοι οι χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας δέχονται ότι κάνουν χρήση των υπηρεσιών αυτών, μόνο εφόσον καλύπτονται από την κείμενη νομοθεσία για ραδιοτηλεοπτικά δικαιώματα για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.



Τα links ανοίγουν 5-10 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα συνήθως.


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»

«Φρένο» στους παραβάτες του ΚΟΚ: Επιστρέφει το «point system»




Δύο φορές θα πρέπει να σκέφτονται οι οδηγοί πριν αποφασίσουν να αγνοήσουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς το υπουργείο Μεταφορών φαίνεται πως είναι ένα βήμα πριν από την επανεκκίνηση του ηλεκτρονικού συστήματος «Point System» στο Δήμο Αθηναίων.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», το σύστημα αυτό θα ενεργοποιηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020 και θα ενημερώνεται από τροχονόμους μέσω τάμπλετ.

Όσοι έχουν κακή οδική συμπεριφορά θα μαζεύουν «πόντους» οι οποίοι θα τους φέρνουν αντιμέτωπους με ποινές, μεταξύ αυτών και την αφαίρεση διπλώματος.

Σε πολλές περιπτώσεις, εξαιτίας της μεγάλης γραφειοκρατίας που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, υπάρχουν περιστατικά που δείχνουν ότι οδηγοί που έχουν παραβεί τον ΚΟΚ και η πράξη τους έχει καταγραφεί, δεν φτάνει αυτό ποτέ στους ίδιους, σημειώνει η εφημερίδα.

Μάλιστα, ενώ βεβαιώνονται οι παραβάσεις, τελικά καταλήγουν να στοιβάζονται τα πρόστιμα σε ντουλάπες στα γραφεία των Δήμων. Έτσι, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί το εν λόγω εγχείρημα με σχετική πρόταση που καταρτίζει για το Εθνικό Πρόγραμμα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Κατά τις πηγές της εφημερίδας, η ενεργοποίηση του συστήματος δεν έχει εισπρακτικό χαρακτήρα αλλά αντίθετα στοχεύει να απαλειφθεί ο γραφειοκρατικός κυκεώνας.

Σκοπός του συστήματος λοιπόν, είναι να συνετίσει κυρίως τους κατ’ εξακολούθηση παραβάτες, οι οποίοι δεν έχουν κάποια άλλη σύσταση για την κακή οδηγική τους συμπεριφορά, αφού δεν έχουν καμιά επίπτωση πέραν της κλήσης από την Τροχαία, όταν αυτό συμβαίνει.

Ποια είναι η λογική του «Point System»;
Προβλέπει ότι για ορισμένες παραβάσεις προστίθενται πόντοι στο ηλεκτρονικό ποινολόγιο του οδηγού και όταν συμπληρώσει τους 25 και ανάλογα με την κατηγορία, θα αφαιρείται το δίπλωμά του.

Όταν ο οδηγός προχωρά σε παραβάσεις, το σύστημα θα… γεμίζει από πόντους και το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ) προβλέπεται να στέλνει σήμα στους οδηγούς όταν αυτοί φτάσουν τους 15. Μάλιστα, μελετάται η συγκεκριμένη διαδικασία να γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο. Δηλαδή, μέσω email ή με πρόσβαση σε κάποια πλατφόρμα, σχεδιάζεται να γίνεται αυτόματα και η ενημέρωση του οδηγού όταν αυτός υποπίπτει σε κάποια παράβαση που συνεπάγεται και ποινή στο «Point System».


Για παράδειγμα, αν κάποιος σήμερα οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο, δεν γνωρίζει αν τον έχει καταγράψει η Τροχαία με κάμερα. Μπορεί λοιπόν να του έρθει πρόστιμο μετά από καιρό και να έχει περαστεί η ποινή στο «Point System», χωρίς να το γνωρίζει.

Με την ψηφιοποίηση της διαδικασίας, η παράβαση θα περνάει μετά την πάροδο των δύο μηνών στην καρτέλα του και ο οδηγός θα ενημερώνεται αμέσως, έτσι ώστε την επόμενη φορά, ενδεχομένως, να τηρήσει το όριο ταχύτητας.

Ταυτόχρονα, με την αναβάθμιση του ΣΕΣΟ θα εξαλειφθούν και άλλα φαινόμενα δυσλειτουργίας του κράτους. Η ηλεκτρονική βεβαίωση θα περιορίσει σημαντικά τον φόρτο εργασίας της Τροχαίας που βεβαιώνει τις παραβάσεις, καθώς η συμπλήρωση του ποινολογίου θα γίνεται την ίδια στιγμή σε πλατφόρμα. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται οι τροχονόμοι να έχουν δικά τους τάμπλετ όπου θα περνούν εκεί τα δελτία ατυχήματος και θα ενημερώνεται το σύστημα.

Σε πρώτη φάση, το πρώτο εξάμηνο του 2020 σχεδιάζεται η εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος στον Δήμο Αθηναίων, όπου υπάρχει ο αναγκαίος εξοπλισμός (τάμπλετ) στη Δημοτική Αστυνομία, προκειμένου να βεβαιώνονται αμέσως οι παραβάσεις.

Οι παραβάσεις του ΚΟΚ
• Παραβίαση των σημάτων των τροχονόμων.
• Παραβίαση συγκεκριμένων πινακίδων. › Παραβίαση της οριζόντιας σήμανσης.
• Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.
• Αντικανονική συμπεριφορά οδηγού προς τους χρήστες της οδού.
• Διασκόρπιση στο οδόστρωμα υλικών που μπορούν να προκαλέσουν κίνδυνο. Μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή μη κανονική χρήση της ή έλλειψη ειδικών μέσων συγκράτησης για παιδιά. Οδήγηση μοτοποδηλάτου, μοτοσικλέτας ή τρίκυκλου χωρίς κουβούκλιο χωρίς ο οδηγός και ο επιβάτης να φοράνε κράνος.
• Οδήγηση οδικών οχημάτων για επίδειξη ικανότητας, εντυπωσιασμό, ανταγωνισμό ή τέλεση αυτοσχέδιων αγώνων.
• Οδήγηση αυτοκινήτου με χρήση ηχητικών συσκευών ή τηλεόρασης. Οδήγηση με χρήση κινητού τηλεφώνου χωρίς ανοικτή ακρόαση ή χωρίς ασύρματη επικοινωνία.
• Κίνηση αντίθετα στην κυκλοφορία, σε πεζοδρόμια, πλατείες κ.λπ.
• Αντικανονική συμπεριφορά κατά το προσπέρασμα.
• Γενικές διατάξεις που αφορούν την ταχύτητα και αποστάσεις ασφαλείας.
• Υπέρβαση της ταχύτητας μεταξύ των 20 και 30 Km/h. Αντικανονική χρήση ταχογράφου και περιοριστή ταχύτητας.
• Συνεχείς ελιγμοί.
• Παραβίαση ειδικών κανόνων για τα οχήματα των δημοσίων συγκοινωνιών.
• Παρακώλυση κυκλοφορίας σε ισόπεδο κόμβο. › Παραβίαση προτεραιότητας. › Παραβίαση σιδηροδρομικών διαβάσεων.
• Κυκλοφορία μοτοποδηλάτων στον αυτοκινητόδρομο. Μη σήμανση με προειδοποιητικό τρίγωνο ή ρυμούλκηση στον αυτοκινητόδρομο. Κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στην 3η λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Αντικανονική είσοδος και έξοδος στον αυτοκινητόδρομο.
• Αναστροφή κίνησης, οπισθοπορεία και κίνηση στην κεντρική διαχωριστική λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο. Αναστροφή κίνησης, οπισθοπορεία και μη χρήση φώτων στις σήραγγες. Κίνηση στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης στον αυτοκινητόδρομο.
• Ακατάλληλη φόρτωση του φορτίου (δεν είναι καλά τοποθετημένο ή περιορίζει την ορατότητα του οδηγού ή δεν είναι καλά σημασμένο ή σύρεται στο έδαφος).
• Αντικανονική μεταφορά επιβατών και παιδιών με μοτοποδήλατα και μοτοσικλέτες.
• Αντικανονική συμπεριφορά οδηγών προς πεζούς.
• Μη εφαρμογή των ειδικών κανόνων για τους οδηγούς μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων.
• Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
• Ακολούθηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης.
• Κίνηση ή στάθμευση στις οδούς ή λωρίδες που κυκλοφορούν μόνο τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
• Φώτα τροχοπέδησης.

Πηγή


Loading...
Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής

ΔΕΗ: Αλλάζουν οι χρεώσεις στα πρότυπα της κινητής




Μόνο η «Πτολεμαϊδα V» στο ηλεκτρικό σύστημα από το 2023. Βροχή ερωτήσεων από τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΗ, κατά τη χθεσινοβραδινή συνεδρίαση, για τις λεπτομέρειες του νέου επιχειρησιακού σχεδίου της επιχείρησης.

Λιγνιτικές μονάδες τέλος έως το 2023. Αυτό προτείνει το νέο business plan της ΔΕΗ, το οποίο παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Η Διοίκηση της επιχείρησης αποφάσισε τελικά να βάλει λουκέτο στις 14 λιγνιτικές μονάδες πολύ νωρίτερα από το 2028, που αποτελούσε αρχικά δέσμευση της κυβέρνησης. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ερωτήσεις έπεσαν βροχή, ειδικά για τη νέα λιγνιτική «Πτολεμαΐδα V», η οποία θα ξεκινήσει τη δοκιμαστική λειτουργία της το 2022 και θα λειτουργήσει έως το 2028, πιθανώς με λιγνίτη, αλλά ίσως και με άλλο καύσιμο, κάτι που δεν διευκρινίστηκε χθες στα μέλη του ΔΣ.

Παράλληλα, στο επιχειρησιακό σχέδιο, εκτός από το θέμα των λιγνιτών. γίνεται αναφορά στην ψηφιοποίηση των δικτύων του ΔΕΔΔΗΕ, στη μετεξέλιξή της σε παραγωγό πράσινης ενέργειας με την ανάπτυξη νέων πρότζεκτ ακόμη και με στρατηγικές συμμαχίες με Έλληνες και διεθνείς παίκτες καθώς και στη διαμόρφωση της νέας εμπορικής πολιτικής της ΔΕΗ με βάση τον πελάτη, δίνοντας δηλαδή επιλογές με βάση την κατανάλωση στα πρότυπα των προγραμμάτων της κινητής τηλεφωνίας.

Πάντως, σύμφωνα με ιστοσελίδα  εν αναμονή της ανακοίνωσης τη Δευτέρα του νέου business plan από τον επικεφαλής της ΔΕΗ κ. Γιώργο Στάσση – σε συνδυασμό με τις προβλέψεις για ανάκαμψη του EBITDA – στο Χρηματιστήριο καταγράφηκε τις τελευταίες ημέρες σημαντική άνοδος που οδήγησε τον τίτλο της ΔΕΗ σε εβδομαδιαία κέρδη 21% και σε 27% σε μηνιαία βάση.

Ειδική αναφορά στα πλάνα της ΔΕΗ και στα σχέδια πλήρους απολιγνιτοποίησης έκανε χθες και ο υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γεράσιμος Θωμάς, μιλώντας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου στη Βουλή για το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ). Όπως τόνισε, έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η Μελέτη Επάρκειας Ισχύος του ΑΔΜΗΕ να ενσωματώνει τις βασικές παραδοχές για τη αξιολόγηση της επάρκειας του ηλεκτρικού συστήματος και υπογράμμισε ότι το masterplan για την Δίκαιη Μετάβαση των λιγνιτικών περιοχών που θα παρουσιαστεί εντός του 2020 δεν θα είναι «έκθεση ιδεών, αλλά σχέδιο υλοποιήσιμο, με συγκεκριμένα μέτρα και κίνητρα».

Όπως άλλωστε τόνισε και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής της Ε.Ε., εντός των επόμενων εβδομάδων θα συσταθεί διυπουργική που θα αναλάβει τη μετάβαση από τον λιγνίτη. Όπως υπογράμμισε, οι λιγνιτικές μονάδες πρέπει να κλείσουν, αφού είναι ξεπερασμένες και κοστοβόρες. «Να κάνουμε τη Δυτική Μακεδονία πρότυπο στη μετάβαση από τον λιγνίτη σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

Σχετικά με την επιτάχυνση της απόσυρσης των λιγνιτικών μονάδων, όπως είπε ο κ. Θωμάς μιλώντας στους βουλευτές, αυτή προωθείται για περιβαλλοντικούς λόγους και για οικονομικούς. Το κόστος του λιγνίτη αυξάνεται διαρκώς, με συνέπεια το 2019 οι ζημίες από τις λιγνιτικές εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 300 εκατ. ευρώ. Άλλωστε, οι τιμές άνθρακα είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητες και αποσταθεροποιούνται – συνήθως προς τα πάνω – από τις πολιτικο-οικονομικές εξελίξεις. Δεν είναι διόλου τυχαίο ότι, οι τιμές των δικαιωμάτων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο ευρωπαϊκό Χρηματιστήριο Ρύπων επέστρεψαν χθες σε τιμές άνω των 25 ευρώ μετά τα αποτελέσματα των εκλογών στη Βρετανία, ανατρέποντας ένα …σερί έξι ημερών με πτώση των τιμών

Πηγή

Loading...
Διαβάστε περισσότερα